Tuesday 16 August 2011

Aku suke budak2 kecik!!

Aku tak tahu kenapa bila aku pandang muke budak2 jiwa aku jadi tenang. Lagi2 mase dieorg nak bermanja2, banyak cakap, dan suka kan perhatian. Wajah budak2 cukup buat aku rasa seronok dan ceria. Apetah lagi lau aku dapat main-main,  berbual dan menyakat dieorang.

 Ni namenya Syamil. Anak sedara aku. Die ni suke main lompat2 atas katil aku..hehehe


Ni Namanya Firas. Aku panggil die 'kakak'. Anak sedara aku juge. Umur die skrg kalau x silap dah 5 tahun.


Ni aku jumpa mase jalan2 kat Pantai Tg. batu. Cute sgt. Nasib baik mak ayah budak ni xkisah aku snap gmbr anak die...


Ni ms kt playground. Budak ni mcm takut2 ms aku nk amik gambar die..


Ni pulak budak2 tgh duk sibuk main pelepah kelapa kt tepi pantai tu...


budak ni tgh cuba meragut pelepah kelapa tu..mesti nak main mcm budak tadi..Gayut2 tak jatuh jugak pelepah tu.. 


Ni budak yg main pelepah kelapa. Lepas main pelepah kelapa, gigit plak daun kelapa tu..hehhee


Sian budak ni keseorangan bermain pasir...tak de kwn2 nak teman. Maybe die anak tunggal. hummm

Apa2 pun keletah budak mmg kadangkala menghiburkan. kalau time baby lagi comel. Tapi aku tak berani pgg kalau kecik sgt. lau dalam 3-4 bulan berani la letak atas riba aku..Tp org kata benda ni berubah dr masa ke semasa. Lagi2 mase aku akan berubah status jadi ibu..nak tak nak kena pgg gak baby tu..hehhehee...


p/s : Tiba2 rasa tak sabar nak ade anak! hahahah..kawen pun belom..apedaaa!!!!





No comments:

Post a Comment