Wednesday 17 August 2011

Pengembaraan di Gua Niah, Sarawak (episod 2)

Okeh...kali ni masih sambung tentang Gua Niah. Perjalanan tadi dah mengambil masa 2 jam. So, baju pun dah berpeluh2 macam kena siram air.. Haishhh...hihihihi....

Wajah2 kepenatan ketika berada di Painting Cave. Gua paling hujung sekali. 2 jam tuuu nak sampai sini..

korg agak2 ape maksud gmbr ni? Haaa,,,korg jgn terkejut ms sampai kat painting Cave tu ade pagar2 yg melindungi lukisan2 tersebut. Bagi aku ni mgkin slh 1 cara utk memelihara lukisan tu agar tak sesenang je boleh dipegang2..hehehe







Pastikan mata korang tak berkedip menikmati segala keindahan yg ada dalam gua tersebut. Memang tak menyesal langsung dan berbaloi2 kepenatan korang bila lihat keindahan ciptaan Tuhan ini. Alhamdulillah...


Okey, selepas menikmati segala keindahan, berposing, berpeluh, dan kepenatan. Sekarang masa untuk mengumpul tenaga semula untuk pulang. 5 km lg menanti. 2 jam tanpa henti! ayuhhhhh....


Pulang..marilah pulang..marilah pulang..bersama2....heyyyy




sebelom pulang posing jappppp.....Peaceee yollssss



itu diaaa....kereta dah dtg...heheeh...kereta air...


selamat tinggal Gua Niah...


No comments:

Post a Comment